torsdag, juli 26, 2012

Det började bra


Efter fem timmars sömn vaknade jag och blev lite pigg. Gick ut och gick. Först till toppen, sen nedåt. Skulle försöka undvika att behöva gå samma väg tillbaka. Det gick mindre bra. Jag gick ned mig i lera, skorna fastnade i leran och jag fortsatte framåt...

Nu har jag tvättat allt och det hänger i torkskåpet, som enligt Råd och Rön var det bästa torkskåpet 2004. Har jag tur har skorna torkat till imorgon... Dessvärre var det de enda promenadskorna jag hade med. Högklackade träskor och vanliga träskor är det jag har att välja på nu. Så synd att jag måste köpa ett par nya skor...

1 kommentar:

Maja sa...

Ja, jättesynd att att behöva köpa nya skor... eller? Ha ha... Det är i alla fall riktigt hurtigt att gå ut och gå mitt i semestern! Trevlig sommar!