måndag, juli 09, 2012

Jamen det är väl typiskt

Tröttnade på alla n som inte blev skrivna och mailade till inköpsbutiken som återkom snabbt med beskedet att de skulle ta en titt på min netbook.

Och ja, det är ju rätt självklart förstås. Sedan dess har den skrivit i princip alla n jag trycker på. Som nu i det här inlägget till exempel...Anna, pana pytt i pana, njae, där minsann var den lite seg på några n när det var bredvid varandra. Sana, kanna, stanna, Hanna, panna - ja, ni ser, bara ett  missat (och där ett till). Kan det vara så att jag inte riktigt träffar tangenten när jag skriver med naglarna? Att det bara är ett handhavandefel?

Jag får ju lite smått panik över att ev vara utan min netbook...Jag tror jag avvaktar fraktsedel och dummar den sig mer så får jag väl skicka iväg den...

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah....

Lycka till!

// HA