onsdag, februari 01, 2012

Hittat hos Mångmamma

1. Var är din mobiltelefon? Bredvid mig i soffan
2. Var är din andra hälft? Bredvid mig i soffan
3. Ditt hår? Svart och fint
4. Din mamma? Ute och flänger säkert (inte verifierat, en kvalificerad gissning)
5. Din pappa? I mamma och pappas lägenhet
6. Det bästa du vet? Mina ungar, min man och mitt jobb
7. Din dröm i natt? Vet inte
8. Din dröm/ditt mål? Mål den här våren: att komma i tid lite mer. Dröm: låter klyschigt, men jag lever min dröm.
9. Rummet du är i? TV-rummer
10. Din hobby? Sömnad, sång, smycken och baka
11. Din skräck? Att förlora barnen
12. Var vill du vara om sex år? Med min man och mina barn
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Menlös
15. En sak du önskar dig? Hushållsassistent (just nu, frågar du imorgon är det nog något annat)
16. Var du växte upp? I en inte väldigt charmig 70-tals tegelvilla. Med väldigt mycket kärlek inuti!
17. Det senaste du gjorde? Nattade Liten
18. Dina kläder? Mys-outfiten på!
19. Din tv? Är platt och har en irriterande ovana att stänga av sig själv en gång innan den orkar vara igång.
20. Ditt/dina husdjur? En gång hade jag tre ökenråttor. Sedan några hamstrar. Sedan några katter.
21. Din dator? Är min väg ut i världen!
22. Ditt humör? Eftertänksam.
23. Saknar någon? Tonåringen som surar över att inte få sova över hos kompis och inte vill komma hem.
24. Din bil? Vill jag inte vara utan!
25. Något du inte har på dig? Leopardfärgat tyg.
26. Favoritaffär? Maxi Ica Stormarknad
27. Din sommar? Nyplockade hallon i frukostfilen.
28. Älskar någon? Ja, många och mycket!
29. Favoritfärg? Rött.
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? I måndags. När vi hade handledning på jobbet.

Tack Mångmamma för tipset!

Inga kommentarer: