onsdag, februari 15, 2012

Bummer...

Har köpt ny mobil (skulle egentligen bara ha den smartphonen som ingick vid abonnemangsbytet så jag kunde ha den som jobbmobil men...ja, ja, ja, jag vet, jag är den mest lättköpta materialisten i världen) och eftersom jag sedan förra veckan är helt beroende av Bubble Shoot (tack, eller kanske inte tack, Fru C), så blev jag mäkta irriterad över att inse att jag fick starta om på level 1 (var nära level 50) bara för att jag bytte telefon!

Dessutom var ju maken tvungen att ladda ned det så nu tävlar vi mot varandra. Han har ledningen eftersom jag inte kunna spela på hela dagen. Just nu är han ute och springer, men förutom att min mobil ligger på laddning har jag lite beställningar att fixa, så jag kan tyvärr inte använda tiden till att komma ikapp. Men i natt så...

2 kommentarer:

Z sa...

Vad blev det för mobil???

Bina sa...

Samsung Galaxy S2. Vit såklart!