måndag, februari 20, 2012

Han tror jag är en gym-människa!

Lilla Tanten skickar duktigt sina aspiranter till mig för att få information om socialtjänstens arbete med våldsutsatta och barn som upplever våld i hemmet. Hade en sådan sittning förra veckan. När det är dags att bryta upp säger en av aspiranterna:
- Jag tror jag såg dig på gymmet häromdagen, du var där med din dotter tror jag.
- Ja, vi var på zumba.
- Jaha, okej.
Sedan pratade vi lite mer innan vi sa hejdå. Då säger han:
- Ja, men vi ses på gymmet då!
- Eh. Jaa...svarar jag lite svävande.

För honom är jag alltså någon som går på gym. Konstigt. Men i och för sig lite sant. Tränar typ två pass i veckan där. Minst. Men i mina ögon är jag inte en person som går på gym. Än.

4 kommentarer:

Z sa...

Du som är så stark!!!!!!!

Bina sa...

Ja, visst är jag! En av de starkaste jag vet faktiskt. Inte fysiskt dock...

KaosJenny sa...

Intressant med hur bilden av sig själv är lite trögändrad... Kra

Bina sa...

Ja, visst är det så!