torsdag, juni 09, 2011

Vann min gren i alla fall

Häromdagen hade vi planeringsdag med hela vår enhet (familjerätt, barnavård, familjehem, LSS och familjestöd) och jag höll i förmiddagen då temat var etik och värdegrund. Chefen höll i eftermiddagen då vi tävlade mot varandra i fyra olika lag. Lagkaptenen valde ut vilken lagmedlem som skulle utföra uppgiften. Jag blev utvald på beskrivningen "uthållig och snabb". Tävlingsmomentet bestod av att få så många steg som möjligt på stegräknaren genom att tokspringa/stampa på stället i en minut. Som lagmedlem i lag fyra var jag sist att utföra tävlingsmomentet och bäst innan mig hade fått 164 steg. Jag ställde mig bredbent och gav järnet.

Fick 205 steg. Jag är sååååååååååååååååååå stolt över min insats. Totalt kom Team Frodo tvåa!

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Grattis!!
Och nej, jag har inte heller ord för Khaddafi, eller några andra krigsgubbar :-( Kram