tisdag, mars 22, 2011

Popcornlycka


Vad är nu detta? Jo, det är min samling popcornkryddor. Jag älskar popcorn och skulle kunna äta det varje dag, men försöker begränsa det till varannan dag. Idag är det popcorn-dag. Desperate Housewives kl.21 betyder popcorn. SF-biograferna säljer olika sorters popcornkryddor och så säljer en del kryddföretag särskilda popcornkryddor. Salt har jag alltid på, men sedan kan det variera vilka kombinationer jag väljer. Just nu är min favorit, SF:s butter tillsammans med Borgebys popcornkrydda – så gott! Längtar redan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sedan en viss semester i popcornkvinnans sällskap finns även popcornkryddor i detta hem. Butter är god men de övriga i SF's lilla kryddhylla är väl sådär va?

/ A

Anonym sa...

Säger bara en sak: knaster, knaster knaster!
/ Helena

Bina sa...

A: Jag tycker om den blå "Blue Cheese" och Stora Killen tycker om den orangea "Nacho Cheese".

Helena: Du har för bra hörsel.