fredag, mars 11, 2011

Oj då

Häromveckan sökte vi förskoleplats åt Liten. Idag fick vi tillbaka en kö-bekräftelse. Med en liten post-it-lapp på där det stod: "Jag hittade ingen Liten född -10, men en Liten född -09, så jag förutsatte att det var hon."

Ja, typ. Eventuellt har jag passerat gränsen för hur många barn jag klarar att hålla ordning på...

Sportfiskaren tycker jag ska skriva att om det hade varit han som fyllt i fel personnummer hade stämningen i hushållet varit "frostig". Jag hävdar att det inte är så.

3 kommentarer:

Mångmamma sa...

Det kunde ha varit jag..
Fatta hur många andranamn och personnummer jag har att hålla rätt på!
:)

Fru M sa...

Hahaha, det var lite roligt men förmodligen lätt hänt. Undrar just var gränsen går?

Z sa...

Hahahahaha! SF har med all sannolikhet rätt!