söndag, mars 27, 2011

Najsigt med extrainkomster

Roade mig med att summera månadens extrainkomster. Dessa kommer sig av ännu en loppis där jag sålt barnkläder och andra barngrejor samt kläder jag sytt upp på beställning. Sammanlagt blev det drygt 1 700 kr, visst är väl det riktigt bra! Glad går jag nu till sängs och sover en skönhetssömn så jag kan genomföra en riktigt bra utbildning imorgon. Frilansar lite och förutom att jag ser fram emot att dela med mig av min kunskap så ser jag fram emot ännu mer tillskott i kassan!

3 kommentarer:

Miss Gillette sa...

Jättebra jobbat. Jag orkar inte spara nånting utan ger bort allt, så min spargris står här och är mager och eländig.

Men jag har tänkt be dig om hjälp med att sy en klänning åt nåt av barnen av en klänning som jag själv aldrig mer kommer att ha på mig. Tyget är jättefint men modellen mossig. Är det nåt du kan tänka dig att göra?

Bina sa...

Absolut!

KaosJenny sa...

Vad mysigt med tillskott i kassan. Här byter vi kläder och det klirrar inte men man tjänar indirekt en massa pengar på att inte behöva köpa nytt :-)