söndag, januari 16, 2011

Mina broddar...

...kommer garanterat vara ett av årets bästa köp!

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Jag är så imponerad av alla som köper broddar!
För mig är det en sådan ohygglig mormorvarning så jag har inte riktigt kommit till stadiet själv.
Sen kanske behovet inte heller visat sig än, lantisbo som jag är!
Här antingen pulsar jag i halvmeterhöga snövallar eller åker skridsko i mina allvädersridstövlar över gårdsplanen.
Kan kanske hinna ändra mig imorgon när jag får uppleva hur stadsgatorna ser ut...?

Anonym sa...

Precis!!! Köpte till Mats i julklapp och han har varit så anti broddar. Nu kutade han i värsta blixthalkan och hade grepp som jag vet inte vad! Toppengrej!

/ Anette

Z sa...

Låt oss hoppas du får broddarna innan isen smältit bort då.

Bina sa...

Mångmamma: Jag har övervägt att ta på mig skridskor, men tror att de få gruskorn som ändå finns kan få mig att stå på näsan och finns det något mer pinsamt än att trilla omkull ; )

Anette: Nu slår ju inte jag några höghastighets rekord, varken med eller utan broddar, men jag vågar gå raskt i alla fall!

Z: Jag har redan haft dem en vecka snart! De funkar riktigt bra måste jag säga!