lördag, september 10, 2011

Okej...

...aftonmakeupen sitter på plats redan klockan åtta. Jag hade planerat för några fler timmars sömn än fem innan denna låååååååååååånga dag, men, men kollegor och en längtan efter att få stuffa lite dansgolv gjorde så antalet timmar minskade något. Nåväl, jag tror att allt är med; smörgåsgrill, toast, noter, körkåpa, körpärm, smink, smått och gott att tugga på emellanåt, vatten, fleecetröja (för det vet ju alla hur kalla kyrkor är), mina allra mest högklackade skor (vem vill se kort ut på skivomslaget?!), mina skönaste skor, mobilen och mobilens laddare (vem vill vara utan mobil och internet en hel dag?! Då kan jag ju inte spela Wordfeud). Och ett glatt humör! Gladast är jag att Koppången kom med på vår julskiva Nu kööööööööööööööööööööör vi kören!

Inga kommentarer: