måndag, september 12, 2011

Blir färdtjänst till kontoret på onsdag

För nästan en månad sedan kom en kollega och frågade om jag skulle gå på zumba om det var ett lunchpass. Jag har ju velat prova på zumba en tid, men avskyr att ha tider att passa och har dessutom rätt upptagna kvällar, så jag sa JA! på en gång.

Och idag var det dags! En hoper tanter från soc gick ned till gymmet. Det var ju sååååååååååååååååååå kul! Jag älskar att dansa så det passade mig perfekt! Dessvärre har jag redan träningsvärk i ryggen, så på onsdag lär jag behöva en personlig assistent som får upp mig ur sängen, in och ut ur duschen, stylar mig och placerar mig på gatan på en stol där jag kan invänta färdtjänst.

4 kommentarer:

Fru M sa...

då lovar jag stå redo i fönstret och titta då taxin kommer

Miss Gillette sa...

Ja, zumba är kul. Körs varje vecka här i byn denna termin.

Z sa...

Det är ju bara SÅ roligt! Skakade ni era maracas mycket? det gör vi på våran klass!

Bina sa...

Fru M: Tack, då vet jag var jag ska skicka taxichauffören när han behöver hjälp att bära in mig i taxin.

Z: Vi skakade allt möjligt faktiskt! Riktigt kul!