torsdag, juni 10, 2010

Nytt heltidsjobb

Idag skruvade jag ihop Litens lära-gå-vagn. Hon är skapligt ointresserad av att lära sig krypa, hon rullar dit hon ska, men hon tycker om att stå. Tänkte att lära-gå-vagnen kunde passa att få stöd av. Liten blev överlycklig. Hon stod, inte speciellt stadigt, men ändock, helt själv med hjälp av den. Hon kände nog att det var lite ostadigt för hon ville att jag satt precis bredvid henne hela tiden. När jag blev tvungen att göra annat och ställde bort vagnen var det stora tårar som trillade nedför den mjuka bebiskinden. Så nu vet jag vad jag kan göra om jag tröttnar på min semester, då kan jag jobba som bebis-stödjare. Det borde vara lätt att förhandla sig till en rejäl lön med Liten...

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Mysigt... Lära gå vagnar är suveräna... och ryggbesparande :-)