tisdag, april 24, 2012

Sådana gester värmer

I lördags kom Fru Granit förbi:
- Jag hann ju inte säga hejdå till dig igår på jobbet!
Så en kram och en önskan om en trevlig resa.

Och på kvällen ringde Företagerskan:
- Ja, du vet jag har ju lagt ned det där med FB ett tag, men kommer du blogga under tiden?
- Ja, det är klart!
- Bra, då kollar jag där. Ha det nu så bra och när du kramat barnen och maken och pratat av dig hemma, så ring mig så jag får höra hur du haft det.

På söndag ringde mamma och pappa:
- Våra tankar och vår kärlek till dig har vingar och följer dig under hela resan vet du. Vi älskar dig!

Och på söndagen kom även ett sms från min chef med önskan om en trevlig och förhoppningsvis även avkopplande resa.

Najs med hälsningar från viktiga personer inför en lång resa.

2 kommentarer:

KaosJenny sa...

Härligt... Proffessorn låter bra, ha en trevlig resa. Kram

KaosJenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.