tisdag, april 24, 2012

För ett dygn sedan vaknade jag

Lite nervös inför resan, kunde inte somna om, men låg och snosade på Liten. Ett dygn senare har jag sovit högst tre timmar. Nu är vi framme i USA och klockan är snart 23:00 här och jag kommer sova mycket gott.

Resan har gått så bra och jag är nöjd som projekt-/reseledare. Bäst av allt var nog limo-bussen som körde oss från flygplatsen till hotellet.

Har räknat in alla femton deltagare ett antal gånger under resan, men gått ifrån någon av mina tre väskor tre gånger... Nåväl nu är alla deltagare och mina tre väskor på hotellet i alla fall!

Tänk att för ett år sedan satt jag och skrev på ansökan. Och nu är vi här! Det känns rätt bra att ha ett arbete där jag har möjlighet att omsätta mina önskningar och idéer till verklighet! Tack länsstyrelsen!

Inga kommentarer: