fredag, augusti 19, 2011

Vi är på väg igen!

Parispromenaden är avslutad för min del och nu ska jag gå till Rom! Det ska bli riktigt kul att ha ännu ett mål att gå mot. För jag är ju också på väg till Köpenhamn med några sy-vänner och så har jag mitt eget mål, men det är hemligt. Till min stora glädje har Fru M tackat ja även till denna promenad - alltid trevligt med någon i närheten som är med så jag får lite sällskap.

Någon mer som vill haka på? Krävs inga speciella saker; en stegräknare, att du reggar dig på Stegklubben.se, att du meddelar mig att du vill med. Sen är det bara att gå, springa, träna (går att omvandla det mesta till steg) till dess att du kommer fram. Finns du på FB är det bra eftersom vi har en egen grupp där! Klart du ska med!

1 kommentar:

Fru M sa...

Ja visst e det kul att vi e på väg igen. Ser fram emot höstens promenader!