onsdag, februari 26, 2014

Sportlovsplaneringen

Sportfiskaren bestämde sig tidigt för att vara ledig hela sportlovet. Detta gjorde förstås att jag såg möjligheten att få jobba undan lite, vilket verkligen behövdes efter förra veckans fyra dagar med utbildningar och strategiska uppdrag och obefintlig tid för det operativa arbetet. Men jag ville ju ändå vara lite ledig när resten av familjen var det så förutom min vanliga föräldraledighetsdag bestämde jag att ta ledigt en dag till.

Så bestämde Sportfiskaren att han skulle åka med småkidsen till svärmor några dagar. Jaha, ledig dag utan att någon var hemma (Stora Killen är inte heller hemma) kändes ju till en början lite meningslöst. Så jag tänkte att den här dagen skulle bli en dag att göra en hoper administrativa uppgifter. Sedan ångrade jag mig.

Så nu ligger jag här i sängen och ska snart kliva upp och ägna dagen åt typ inget!

1 kommentar:

KaosJenny sa...

En dag för inget ska inte underskattas. Kram