lördag, juli 30, 2011

Modern regndans

Efter fem soliga dagar i rad kände jag att jag varken ville åka till stranden eller sitta inne och sy. Nu har jag vidtagit så många åtgärder för att alla ska kunna göra vad de vill att jag bara sitter och väntar på regnet här framför symaskinen...

Här är receptet för en modern regndans:

1. Ställ ut symaskinen för att kunna sy färdigt badrockar
2. Köp en pool till kidsen


3. Gör inköp för en grillkväll


4. Köp nya badbrallor till Stora Killen
5. Måla fönster

3 kommentarer:

Miss Gillette sa...

Hahaha! Bra jobbat. Funkar det inte så häng lite tvätt till tork också, helst lakan och/eller sånt som måste bli torrt snabbt. Lycka till, och tack för tipsen! ;-)

Kay sa...

Din regndans fungerade här iallafall. Funkde den i Lilla Staden också?

Bina sa...

Miss Gillette: Hade ju glömt att jag hängde tvätt redan innan vi åt frulle!

Jäntan: Inte en droppe regn, på fleera daar! (Det var statusen igår alltså, idag kom det några yttepyttedroppar under fem minuter.)