torsdag, oktober 11, 2012

Men pliiiiiiiiiis!

Alltså, när jag inte fått iväg Stora Killen till sin praktik på morgonen, blivit tvungen att skrapa bilrutan, inte kunnat lägga i backen när jag skulle vända vid förskolan (vilket resulterade i en ngt tillknycklad häck), inte fått iväg Stora Killen till praktiken när jag åkte hem på lunchen (som bestod av en matlåda med en portion för en talgoxe som resultat av frustrationen över att Stora Killen vägrade gå iväg på morgonen då jag öste upp maten), då vill jag liksom inte behöva bli ytterligare traumatiserad av att min favvochokladkaka som jag tyckte jag förtjänade efter miniportionen VAR SLUT!!

1 kommentar:

KaosJenny sa...

Stackars dig... Vilken frustrationsdag och favvochokladen ska ju bara vara där när man behöver den... Min är ginger lemon. Den kan nästan ta en igenom det mesta... Åtminstone börjar man tänka lite att äh, spela roll om 100 år när man mumsat lite på den ;-) KRAM