torsdag, oktober 20, 2011

Done!

Nu är kunskapsutbytet över. Tre intensiva dagar då jag lärt mig mycket nytt, sett likheter och olikheter mellan Sverige och England när det gäller arbetet med våld i nära relation. Lärt mig uppskatta vissa saker som vi har och blivit lite avundsjuk på sådant de har. Jag skulle kunna blogga hur mycket som helst om tankar jag fått och människor jag mött, men allt jag hört och lärt mig behöver få landa i mig först.

Alla presenter är inhandlade. Till mig blev det en snygg kappa i plommonfärg, resten av inköpen är sekretessbelagda tills vidare...men jag är mycket nöjd med att jag inte får med mig ett enda pund tillbaka till Sverige!

Snart är det middag på en pub och jag måste säga att jag hellre hade velat packa ihop och åka hela natten för att komma HEM! Saknar kidsen och Sportfiskaren alldeles bedrövligt mycket. När jag kollar på foton av dem börjar jag nästan gråta.

Men. Jag biter ihop och byter om och sedan bär det av mot puben!

1 kommentar:

Z sa...

Du är tapper du! Ut och gör stan farlig nu! ;-)