måndag, augusti 25, 2014

Nåja, det växer ju ut igen...

I över ett år har Liten sagt att hon vill klippa sig kort som Lillkillen inför frisör-besöken. Jag har lyckats "förhala" det hela genom att låta henne klippa typ en kortare page.

Men inför morgondagens frisörbesök har jag fått ge med mig. Hon har tydligt deklarerat att hon kommer bli ledsen om hon inte får kort hår. Och det vill jag ju inte. Det är ju bara hår. Jag gillar ju hennes nuvarande frisyr - jag kan göra lite flätor och/eller sätta upp håret med hårspännen, men en sådan rätt oviktig sak som frisyren måste hon ju få bestämma över själv så länge det inte är helt uppåt väggarna. Kort frisyr räknas väl inte riktigt som helt uppåt väggarna.

Ser fram emot morgondagen!

1 kommentar:

Jenny sa...

Min tös klippte av sitt i ettan. Sen dess har hon haft det kort och skitit i vad andra tycker. Nu går hon i femman.