söndag, november 03, 2013

My kinda höstlov

Det här höstlovet har jag tillbringat mycket tid med min brorsa och hans familj. Det gillar jag supermycket! Så najs att få vara några dagar tillsammans. Prata, skratta, laga mat, fira en hoper födelsedagar (7 st för att vara korrekt, vi har liksom klumpat ihop de flesta födelsedagarna under hösten... Vi var ute och åkte några mil i bil tillsammans också, bara jag och brorsan. Det var också roligt och najs.

Kusinerna sprang runt och lekte och busade och alla gosade med minstingen förstås.

Det är också fint att ha en svägerska som jag tycker mycket om. Så är det ju inte alltid, att ens syskon träffar en partner som en tycker om. Men jag tycker verkligen om henne, hon är rolig, tålmodig (hon är ju tillsammans med min brorsa) och smart. Och har ju gett mig en superfin guddotter och brorson!

I morgon är det vardag igen. Som alltid ser jag fram emot veckan som kommer!

Inga kommentarer: