söndag, september 22, 2013

Cheatin'

Mitt mission var att bli färdig inför nästa helgs barnloppis (det är lite roligt att det heter så, vad förvånad jag skulle bli om det var en massa barn till salu extra billigt där). Jag tycker det är SÅ bra att kunna bli av med saker och kläder! Det bästa med den här loppisen är att jag som säljare får välja om jag vill ta med mig osålda saker och kläder hem eller om jag vill skänka dem till välgörande ändamål!


När min lista var full tittade jag mig omkring.
Jaha, typ 30-40 items too much.

Kontaktade arrangörerna för att se om jag kunde få en till lista att fylla på, men icke! Så trist för nu har jag ju liksom ställt in mig på att bli av med dem.

Klurar således som bäst på hur jag ska komma över en lista genom fusk... Har lite olika alternativ ;-)

Inga kommentarer: