fredag, februari 08, 2013

Små jobbiga ord

Okej. Min närmsta chef ska sluta. Fine. Har accepterat och försonats med det. Det kommer verkligen bli en förlust för mig både yrkesmässigt, men även delvis privat, men så är livet, allting har sin tid och så vidare.

För några veckor sedan gick socialchefen hem.

I går kom verksamhetschefen till min arbetsgrupp. Jag tycker bra om henne också, hon är kompetent och jag uppskattar hennes rättframma sätt. Hade egentligen bara en fråga; kommer du vara kvar som verksamhetschef eller kommer du söka socialchefsjobbet. Svaret: "Jag kommer nog vara kvar som verksamhetschef" var inte riktigt vad jag ville höra.

Om även hon ska sluta i den positionen kommer jag nog känna mig lite som ett får utan en herde.

Håller tummarna för att hon stannar på sin nuvarande position!

Inga kommentarer: