tisdag, april 23, 2013

Härligt!

För några veckor sedan förstod jag att jag kunde göra spellistor på Youtube. Jag insåg att jag hade hittat lösningen på ett av mina i-landsproblem; att det inte finns några zumba-pass sådär vid nio tio på kvällen när det passar mig! Sagt och gjort, jag kollade igenom säkert hundra olika zumbaklipp och så hittade jag ETT klipp med Sh'bam highlights som jag självklart lade in. Så hade jag ett zumbapass på drygt en timme och så lite stretch på det.

Ikväll sjasade jag iväg Sportfiskaren från tv-rummet där han skulle se någon fotbollsmatch. Eftersom han är världens snällaste satte han sig snällt i vardagsrummet.

Så kopplade jag ihop allt som skulle kopplas ihop.

Och visst, vissa klipp har verkligen lite i övrigt att önska när det gäller ljudinspelningen, men DAMN vad roligt och inte alls så pinsamt som jag trodde det var! Och gratis dessutom! Ja, jag är både glad och svettig! Nu ska jag in i duschen. Sedan överväger jag att komponera en låttext. Men det får bli en annan bloggpost.

Inga kommentarer: