måndag, mars 02, 2009

På begäran


Kan du se kamelen och åsnan?

7 kommentarer:

Z sa...

Man tackar!!!! Palmblad! Vad fint! Nu är det bara Jesus som fattas då...

Z sa...

I hela rummet...? Eller? En fondvägg? Den var ju ganska intensiv.... Modiga er om det är i hela rummet!

Bina sa...

I hela rummet serdu! Det var väl därför Coloramamänniskan tyckte vi var modiga kunder antar jag...

Miss Gillette sa...

Det är lite som att leta efter det liggande lejonet och den nakna kvinnan i kamelen på ett paket Camel: om man vet vad man ska titta efter så kan man se dem.

Jag tror det blir ett ballt rum. Kör hårt. Och snart: köra hårt!

Anonym sa...

Jag tycker det ser coolt ut !

Anonym sa...

Men... det var väl inte så crazy?
Jag tyckte den var fin o alldeles lagom.

Anonym sa...

Men... det var väl inte så crazy?
Jag tyckte den var fin o alldeles lagom.