söndag, augusti 18, 2013

Helt förvirrad!

Min uppmärksamma syrra skickade meddelande till mig förut och undrade vad som hade hänt med bilderna på bloggen. Tja, inte vet jag. Jag trodde de var kopplade till Picasa webbalbum, men det var förr i tiden det tydligen. Nu verkar de lagras på google+. Jaha, ingen fara med det.

Däremot vore det najs om jag slapp ha dem dubbelt, både i albumet för bloggen och där mina säkerhetskopior av foton från mobilen ligger.

Ogillar att ha privata bilder liggandes där jag inte vet riktigt vilken sekretess det är på dem... Tror jag ska sätta mig ngn regnig dag och föra över alla bilder/videor från google+ till usb-minne och typ dropbox. Känns som att sekretessen är bättre på dropbox?

Just nu orkar jag i alla fall inte tänka mer på det. Jag hoppas att inte alla i hela världen kan se alla mina foton på google+ och så sover jag på saken.

Inga kommentarer: