lördag, juni 26, 2010

Härliga väder!

Den här midsommarhelgen kan jag i alla fall inte klaga på vädret. Visst, det kom en rejäl regnskur precis när Sportfiskaren m.fl. stod och grillade, men för övrigt var det trevligt ute ända till dess att min knott- och myggångest jagade in mig. Idag har en nordanvind fått mig att springa in och ut när solen gått i moln, men kvällen blev varm och fin.

Idag har jag fått mysa hos svärisarna. Liten var helt utmattat av gårdagens midsommarnattsuddande och sov två och en halv timme (!!!!!!!) och då passade jag på att läsa lite. Sedan bjöd svärisarna på femrättersmiddag - inte illa! Jag mumsade ost och kex som bara busen!

Trots att jag så långt är nöjd med midsommarvädret så hoppas jag på ännu finare väder imorgon då vi ska ta med kidsen på lite nöjespark.

2 kommentarer:

Anonym sa...

FEMRÄTTERS??

du är i paradiset....

Bina sa...

Jodåsåatte...svärmor har faktiskt spottat upp sig lite nu sedan Båtsman fått sambo - nu har hon någon hon vill impa på igen. Sportfiskaren och jag har ju hållit ihop i tio år så det är fullt förståeligt att behovet att impa på mig dalat något...